Lejčar Ivan,
Ing. arch.

autorizovaný architekt
číslo autorizace: 01 941


alej: logo


ALEJ
architektonický atelier
Ing. arch. Lejčar Ivan
Bubenečská 43
160 00 Praha 6
Česká republika


+420 604 579 081
alej@arch.cz
ivanlejcar@seznam.cz

www.arch.cz/alej

REFERENCE

ATELIER ALEJ

ATELIER ALEJ

...vybrané práce

...vybrané práce

Projekt REKONSTRUKCE TOPÍRNY KOŘENOV

Projekt REKONSTRUK ...

PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNICE - PÁTEŘ VEŘEJNÉ DOPRAVY V AGLOMERACÍCH - odborná publikace

PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNI ...

BRNO - NÁDRAŽÍ V CENTRU

BRNO - NÁDRAŽÍ V C ...

ŽELEZNIČNÍ ZASTÁVKY

ŽELEZNIČNÍ ZASTÁVKY

HORNÍ JELENÍ PŘÍKOP PRAŽSKÉHO HRADU PŘELOŽKA PĚŠÍ STEZKY, OPLOCENÍ A OPRAVA CHODNÍKU

HORNÍ JELENÍ PŘÍKO ...

JABLONEC NAD NISOU REGULAČNÍ PLÁN ULICE 5. KVĚTNA A REALITA

JABLONEC NAD NISOU ...

REGIOTRAM NISA

REGIOTRAM NISA

REKONSTRUKCE TRAMVAJOVÉ TRATĚ MARIÁNSKÉ HRADBY - JELENÍ

REKONSTRUKCE TRAMV ...


PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNICE - PÁTEŘ VEŘEJNÉ DOPRAVY V AGLOMERACÍCH - odborná publikace

PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNICE - PÁTEŘ VEŘEJNÉ DOPRAVY V AGLOMERACÍCH

Publikace přináší příklady řešení systému příměstských železnic z aglomerací vybraných evropských měst
jako inspiraci pro Prahu.

Publikace vznikla jako doprovodný a propagační materiál studie
„PRAHA - NOVÉ SPOJENÍ II. ETAPA. – MĚSTSKÝ ŽELEZNIČNÍ TUNEL“
zadané Ministerstvem dopravy a zpracované týmem:
MORAVIA CONSULT Olomouc, a.s., SUDOP Praha, a.s., METROPROJEKT Praha, a.s.
a ALEJ - architektonický ateliér v r. 2007.

Studie „PRAHA - NOVÉ SPOJENÍ II. ETAPA. - městský železniční tunel“ nastartovala koncepční práce
na tzv. „průjezdném modelu“ příměstské železnice v Praze, který je nezbytný pro její úspěšné fungování.
Studie byla podkladem pro koncept Územního plánu Prahy 2009 a současně rozpracovaný Metropolitní plán Prahy.


Autoři publikace:
Ing. arch Ivan Lejčar, Ing. Pavel Adámek, Ing. Tomáš Záruba, Ing. Petr Šlegr


Vydalo:
© Centrum pro efektivní dopravu, o.s. Praha
1. vydání, 2010
IBNS 978-80254-8087-8



SEZNAM REFERENCÍ:


Copyright © 1999 - 2023 ALEJ architektonický atelier

1.10.48 || 2011-03-12 | 4787 | 26 || 126672 @ 53